Schou-Danielsen Logistik – dag til dag levering af palle- og stykgods i hele Danmark

Det er ikke altid let at finde den rigtige fragtmand. Mange virksomheder har eller får brug for en fragtmand, der er pålidelig, effektiv og kompetent. Her gør SDL en forskel.

Hos Schou-Danielsen Logistik A/S kører vi med dag-til-dag levering af gods til hele Danmark. Vi er medejer af Dansk Distribution sammen med gode, solide, lokale, danske fragtmænd. SDL arbejder ud fra princippet ”mere end transport”. Dette princip indebærer blandt andet at vi har tid til dig.

SDL er let tilgængelig på telefon og mail, og vi tager os tid til at finde den rigtige løsning ved levering af dit palle- og stykgods.

Alle services omkring levering af gods, har vi styr på – lige fra afhentning til levering. Du kan følge din levering fra afhentning til levering og vi tilbyder en del ekstra services, hvis du har behov for mere end A til B transport – dét kalder vi ”mere end transport”.

Hvorfor vælge SDL til jeres fragtopgaver?

SDL er en af mange dygtige danske fragtmænd, vi har et afprøvet koncept og en rigtig god service.

Når DU skal vælge en dansk fragtmand, så kan der ligge mange overvejelser bag. Det kan f.eks. være:

  • Om der skal bruges truck til aflæsning (SDL har medbringertruck)
  • Transporttid og deadlines
  • Farligt gods (ADR)
  • Emballering
  • Pris

Alle dine overvejelser og spørgsmål, kan du få svar på hos Schou-Danielsen Logistik A/S. Vi er altid klar til at besvare dine spørgsmål.

Gratis bookingsystem

I en tid hvor digitaliseringen er blevet hverdag, forventes det, at danske fragtmænd og transportvirksomheder tilbyder et nemt og overskueligt bookingsystem og leverer troværdig track and trace information.

Hos SDL kan du selv booke os gratis i Online Book. Det kræver blot, at du får oprettet en bruger. Ønsker du dette så kontakt os. Så får du samtidig vejledning i brug af systemet.

I Online Book kan du endda tilvælge ekstra ydelser mod et tillæg. Disse ydelser kunne for eksempel være:

  • GRATIS SMS- og mailadvisering
  • DOT – Delivery On Time
  • Transport af farligt gods
  • GRATIS Flexlevering
  • Medbringertruck

Vil du vide mere om bookingsystemet og tilvalgene så klik her

En yderligere fordel ved at vælge SDL som din foretrukne fragtmand i Danmark er muligheden for at få vores booking system integreret direkte i dit ERP. Det giver dig og dine medarbejdere fordele og medfører effektiviseringer, da I kan trække info fra ERP-systemet over i bookingerne.

Hos SDL foretager vi godsscanninger på colli niveau kontinuerligt gennem transporten. Disse scanninger danner baggrunden bag de data, du, som kunde, kan se i vores track and trace system.

For at se dine track and trace informationer, skal du blot bruge enten fragtbrevsnummer eller referencenummer på dit gods.

Bæredygtighed i transportvirksomhed

Som transportvirksomhed i Danmark ved vi, at vi skal passe godt på miljøet, samtidig med at vi skal udføre vores opgaver, der blandt andet indebærer at levere varer til butikker, så de har noget på hylderne til danskerne.

SDL er sit miljømæssige ansvar bevidst og måler kontinuerligt ting som brændstofforbrug og tomgangsdrift på vores lastbiler. Og så samler vi leveringer og kører med fyldte biler.

Det sker for at optimere brugen af vognene og ikke mindst for at udlede mindst muligt CO2.

En stor del af vores lastbiler har desuden monteret den såkaldte V-spoiler, som selveste NASA har udviklet.

Hvorfor?

Fordi den er med til at reducere brændstofforbruget og mindsker vindmodstanden. Alt i alt giver det både en brændstofbesparelse på op til 5% og mindre udledning af CO2.

Alle SDL’s lastbiler har Euro-norm 6. Det er den højeste miljøstandard for dieselkøretøjer. Den giver mindre udledning betyder at vi må levere i alle miljøzoner i Danmark.

Kurerkørsel til de akutte opgaver

Som en af mange danske fragtmænd oplever vi løbende, at der kan opstå akutte situationer, der giver behov for lynhurtig levering.

I disse situationer tilbyder vi naturligvis også kurer- og timekørsel.

Denne service kan du med fordel bruge, når det virkelig brænder på og du har en ”haster”.

Ved denne type opgaver leverer vores chauffør din vare direkte ved kunden.

Hvem kan benytte SDL?

Schou-Danielsen Logistik A/S har siden 2013 udført opgaver fra mange forskellige erhvervsvirksomheder uanset størrelse. Vi har altid tid til dig og lige så meget dialog i selve processen, som du kunne ønske. For os er din tryghed, sikkerhed og vilje til at lykkes i processen vigtige pejlemærker.

Ring til salgsdirektør Jens Fosvig og fortæl om dine fragtbehov. Så fortæller Jens til gengæld gerne, hvad SDL kan gøre for dig. Og vi laver gerne en logistikløsning, der er tilpasset jeres behov.

Administration
​Rolundvej 3 – 5260 Odense S
+45 70 22 44 55

LinkedinInstagram

Ja tak, jeg vil gerne kontaktes

Send navn og nummer, og vi kontakter dig snarest.
Leave this field blank
+
SDL må opbevare og behandle mine informationer. Jeg accepterer hermed SDL's privatlivspolitik, samt at SDL må kontakte mig.